tisdag 14 februari 2012

Jessicas musiktips

HEJ ALLA MUSIC-LOVERS!

Happy Valentine, eller vad man nu säger.

För att komma i såndär romantisk stämning kan det hjälpa till med bra musik.
Jag har klurat över vad som skulle kunna funka bäst. Bollade några ideér med en kollega. Här kommer resultatet.
"BLACK SABBATH!" skriker jag.
"Njaee..." säger kollegan.
"METALLICA!" Mina ögon lyser. 
"Tror inte det...." tveksam röst.
"Jamen Iron Maiden då" säger jag full av förhoppning. "Det funkar alltid på mig!
"Ta nåt mer mjukt..." föreslår kollegan och klappar mig på axeln.

Jaha, jag måste alltså tänka om. Vad får en att komma i stämning om inte hårdrock?
Öhhh... Öhhh... Tänk tänk.

BRUCE SPRINGSTEEN!!! Softare än så kan jag inte tänka.

PEACE AND ROCK ALLA GLADA ROCKERS!
// Jessica

Inga kommentarer: