fredag 16 december 2011

Julpyssel de Luxe

Den här pysselboken, Julpyssel de Luxe, är fylld av vackra, roliga saker man kan göra. Jag tycker att den är extra rolig då flera pyssel ger mig användning för mina härliga dubbelsidiga scrapbookingpapper. Bland annat kan man göra en fin karamellstrut i papper, personliga julkort och dekorerade tändsticksaskar. Många av pysslen passar bra även under andra delar av året, kanske särskilt vintern. Här ges bland annat tips på en härlig fleecefilt, en vacker bricka och fint dekorerade ljus.
Josefin Ekman skriver i förordet angående julpysslet att hon “uppdaterat det till vår tidsålder”. Precis så tycker jag att det känns!
Ett trevligt tilltal med tydliga beskrivningar får man också i den här välgjorda boken tillsammans med många vackra fotografier!

I väntan på tomten hoppas jag att även du kan hitta något trevligt att pyssla med!

Författare : Josefin Ekman

/Katarina

Inga kommentarer: